Dom är snabba på doggie.se!

Uj så fort det gick att få hem selen jag återställde för att få en i en större storlek! Brevbäraren tog en rejäl sprint för att hinna med det där!  Sedan finns ju deras butik i Göteborg tydligen? Då måste vi ju dit i sommar då vi ska ner och hälsa på i Blåkulla bland annat :D

Snart ska det skickas julkort och det ska bli mysit å få ännu en julesak gjord! Men nog om mig nu det är Sigge som det ska handla om i den här bloggen (:

Utslagen har blivit bättre och det är nog inte direkt utslag utan han flagnar som nu. Konstigt! Jag testade iaf quick help så det kan ju va det som funkade! Behöver nog egentligen inte vara allergi utan kanske är så att där overallen inte täcker kan han ju blivit kall under en lång promenad? Och om de då är lite snö så att det far in kan han ju fått nått av det? Men som sagt det blir bättre och bättre och nu behöve rhan inte pulsa i nån snö då dem har börjat vara flitiga på skottningen här i stan!

Idag har Sigge varit med mig till Jessica då jag fixade hennes hår. Han låg nöjt med sin fil i hennes skinnfåtölj och tittade på oss. Han låg och kollade på fiskar också det var nog kul kan ja tänka mig hehe !

Den där nedrans bilden på hans nya skor är ju i Henriks mobil så ja får sätta in den senare iaf! *suck*

Nej nu ska vi sova tror ja (eller ja Sigge har redan funnit John Blund) Och Massa pussar till Chian från Sigge blire för jag tror nämligen han läste din komentar ( Ja iof så läser han ju allas komentarer men nog sitter Chians komentarer allra bäst i hjärtat för Sigge-mannen!)

Gonatt alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0