Juste! Vår/höstjackan!

Han fick ju faktiskt en fin grå vår/höstjacka som är svinhäftig=) Härligt då det börjar bli varmt och skönt och man kan gå ut på stan med en lätt jacka på snyggingen! Han är en riktigt tantmagnet :D "För han har storstadkontroll!" (citat taget ur en låt i filmen Oliver och gänget)
Alla tanter ler åt honom eller ja både ung som gammal gör det, men det är dem äldre som stannar och gulligosar med honom! Hihi Så är det någon äldre man som vill ha sällskap så kan ni få låna Sigge för en liten peng (; Haha ni vet hundtricket funkar ännu!

Bild på jackan kommer så fort jag fått min hårddisk och sedan fifflat över alla gamlabilderna på den så jag kan få in nyare på datan!

Imorgon blir det en 2 timmars promenad! Kändes nästan som plusgrader så det är förhoppningsvis varmt ute! Men SiggeSigurd han ska ha två overaller iaf och sina nya fina skor! Chian det gör inget att du inte hittade skossingarna! Hittar du dem kan du ha dem till Belli eller om du skaffar en hårig AHT som jag tror du ska skaffa om jag inte drömt det? *ler*

Kommentarer
Postat av: Chian

LOL...Sigge som raggar åt äldre herrar...LOL vilken idé. Ni kan ju tjäna storkovan på det ;) eller kallas det koppleri av något slag...hmmm

Kramar till er och killen i läcker höstjacka!



nu har alla valpar flyttat...snyft

2008-12-09 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0