Kikade in för en ny design

Jaop nu har jag tagit mig tid och fixat Sigges design=)

Idag har vi sovit länge! :o Sigge, jag och Henrik har sovit i sängen och det var skönt må ja säga! Sigge började busa och vi busade massor haha då han älskar att jaga händerna om man har dem under täcket. Ett riktigt busfrö! Den här veckan har vi hunnit vara ute en långis med Karro och Zeke, och en promenad med Linnea och Fabbe plus att vi varit in på hund och zoo-tjänst för att kika på en fin julklapp åt Ayo(:

På Julafton ska vi först åka till Henriks pappa Kjell och byta julklappar och äta Jul-lunch (dopp i grytan m.m.) Eftermiddagen spenderas hos Hans Mamma och Hasse i deras nya hus där Sigge och Troja ska få busa rejält! Juldagen bär det av till Sikfors för att fira med min familj och Sigge ska då få leka med Ayo såklart (; Och sno pappas plats i soffan som vanligt! *ler*

Nu ska vi mysa i soffan till en skräckis, Sigge brukar halvsova tills det händer något hastigt då är han med i matchen och tittar han också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0