Morbror Sigge

Ja ute är det snöstorm och stackars Sigge får parrera och springa i fotspåren av våra skor för att komma sig fram! Ett litet ynkligt yl hördes från honom då vi gick mellan porten och bilen. Vilket jag måste säga var ovanligt då han sällan klagar! Men han har nog blivit lite för van vid att "Mamma" och "Pappa" lyfter upp honom då det är för kallt... Iof så har vi inte haft overall på honom så jag tycker inte det är så farligt. Däremot har han kläder så får han alltid gå själv.

Nått kul måste vi ju också berätta om och inte bara snöstorm och kalla väder! Sigges systersson Timo är nu Pitebo! och ägs av Linn Lundström (: Roligt att nån fler här i norrbotten skaffat sig en AHTare och ja dessutom släkting till Sigge! Och ja nästan bäst av allt i Piteå min hemort ! Det här ser både jag och Sigge fram mot :)




Snodde bild på Timo från Linns blogg!

Man ser enorma likheter mellan Sigge och Timo! I både färg och teckning dock är T lite mer vit på magen men vad han kommer bli en fin voffsing! ;) Sigge är nog riktigt stolt över att vara morbror åt en sånn här snygg parvel !

Nej nu ska vi lägga oss framför tvn efter att vi tagit en snabbis ut i ovädret! Hoppas ni överlever stormen och att ni inte blir insnöade (;

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj det här inlägget har jag helt missat.

Märks hur dålig jag är på att läsa sigges blogg.



Vi måste ta och låta dom träffas någon dag, det vore så himla kul.

2009-03-02 @ 17:13:40
URL: http://linnlundstrom.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Jag hittade hit via AHT-forumet. Vad roligt att träffa på en till Pitebo! Har ingen AHT själv, men är sugen på att skaffa en i framtiden. Kram Sandra

2009-03-04 @ 00:31:51
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Gammelmatte

Hmmmm...vi vill ha mer uppdateringar ;)

massor med kramar till er från Blåkulla

2009-06-02 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0