Oj oj oj :)

Här ska kommas en uppdatering äntligen :) Ber om ursäkt!

Snabb genomgång vad som hänt det senaste:


- Sigge har badat utomhus och är en riktig hejjare på att simma! *yippi*

- Vi kastar boll och pinnar på kvarnängen och äter glass i solskenet. Farbror-Bäckis (som han nu kallas) köpte en tennisboll så vi slapp leta pinnar att kasta^^

- Vovve har gått upp 4 hekto ;) *tjockis*

- Han har nu bilbälte vid färd i bil! Man måste ju tänka på hundens säkerhet också då dem sitter i baksätet.

- Sigge kan nu flertal komandon som gå fot, vacker tass, ligga på sidan, död-hund och rulla runt om man befinner sig i sängen.;)

- Han har fått en allergisk reaktion av alla mygg och knott som befann sig vid stallet på midsommardagen.

- Sigge heter nu i mellanamn Sigismund också tack vare min lillebror ;) hahah Eller iaf enligt min lillebror!

- kvälls sysselsättningen är att jaga bandyboll som Henrik dribblar. Gör så att man sover gott om natten ;)

Idag kom mina föräldrar, min morbror och hans tjej hit :) Han tog ena riktigt schyssta bilder på Sigge-fjärt! Dem har vi tänkt att göra förstoringar på för att det är så himla snyggt att ha på väggen. Då blir det svart/vita bilder men här i bloggen så visar jag dem i färg:)




Vacker pojke!



Vasaru??



Uppmärksam och helt underbar:)

Hoppas alla har det bra! Och skickar många extra kramar och pussar till Blåkulla!




Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med en uppdatering och superfina bilder!



Hälsningar

Lena

2009-07-13 @ 19:43:16
URL: http://www.americanhairlessterrier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0